РОЛЬ БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРУВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
УДК 376.01 Світлана Толошна м. Дніпро РОЛЬ БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРУВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР На основі аналізу, синтезу й узагальнення науково-методичної літератури та документальних джерел досліджено сучасний стан розвитку спеціальної освіти та включення батьків, що мають дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивний освітній простір. В тезах проаналізовані особливості включення батьків дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес, надання їм кваліфікованої допомоги та інформації щодо навчання їхній дітей. Висвітлено форми роботи з батьками, що мають дітей з особливими освітніми потребами. Ключові слова: діти з особливими освітніми птребами, інклюзивна освіта, батьки, сім’я. On the basis of the analysis, synthesis and generalization of scientific and methodological literature and documentary sources, the current state of development of special education and the incl...
Коментарі
Дописати коментар